مثبت اندیشی...


به استقبال آینده میروم...روزهای سخت همیشگی نیستند!!!

روزهای سخت دوام نمی آورندولی آدمهای سخت چرا...

زنـــدگی می کنم...
بــرای رویاهایی که منــتظر حقیقی شدن به دست من هستند.
من فــــرصتی برای بودن دارم...
پـــــس ساکت نمی نشیـــنم!
می گذارم همه بدانند که من با تمــام توانایی ها و کاستی ها شاهـــکار زندگی خودم هستم.
کافـــی است لحظات گذشته را رهـــا کنم...
و بــــرای ثانیه های آینده زندگـــی کنم!
چـــون رویاهایم آنجاست...
و من،
فقــط یک بار فــرصت زندگی کردن دارم.




نظرات شما عزیزان:
darya
ساعت12:53---1 خرداد 1391
,وب لاگ قشنگی داری
امیدوارم موفق باشی در همه ی امورات زندگی اگر دوست داشتی به وب لاگ منم سر بزن


پسر خجالتی
ساعت10:07---28 ارديبهشت 1391
دعا کردیم که بمانی ، بیائی کنار پنجره ، باران ببارد .

و باز شعر مسافر خاموش خود را بشنوی :

اما دریغ که رفتن راز غریب همین زندگیست .

رفتی پیش از آن که باران ببارد...


frozen girl
ساعت18:25---22 ارديبهشت 1391
chera dokhi ame joonam?

chera daghooni?

پاسخ:بيخيل حوصله ندارم يك چيزي بگويكم بخندم توروخدا اعصابم خورده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:,| 10:47 |soufiya&faeze| |


[-Design-]